Bij Acconet snappen we dat groeiende bedrijven soms een steuntje in de rug nodig hebben om alles draaiende te houden. Daarom bieden we Ticket Support voor Exact Online, andere door Acconet ondersteunde diensten en alles wat daarbij komt kijken. Onze service is flexibel en gebruiksvriendelijk, zodat jij snel de hulp krijgt die je nodig hebt.
Waarom kiezen voor Ticket Support?
Met drie verschillende niveaus vind je altijd een plan dat past bij jouw situatie en budget.
Tickets indienen doe je via e-mail of ons klantenportaal, met een reactie binnen de afgesproken tijd.
Wij zijn jouw vaste aanspreekpunt, ook als we een vraag moeten doorschakelen naar Exact Software.
We hebben drie opties, zodat je precies de ondersteuning krijgt die bij jouw bedrijf past.
€ 300
per maand
Perfect voor bedrijven die af en toe een vraag hebben.
Inbegrepen:
€ 450
per maand
Ideaal voor bedrijven die regelmatig ondersteuning wensen.
Inbegrepen:
€ 600
per maand
Perfect voor bedrijven die vaak snelle hulp willen.
Inbegrepen:
Stuur je vraag naar support@acconet.nl of gebruik ons klantenportaal.
We doen gemiddeld 0,5 uur onderzoek per ticket om het probleem te begrijpen en, als het kan, op te lossen.
Je krijgt een korte uitleg van het probleem en een schatting van de tijd die nodig is voor de oplossing.
Jij beslist of we verdergaan met onderzoek of de oplossing uitvoeren.
We lossen het op en houden je op de hoogte tot het klaar is.
Elk ticket gaat over één specifieke vraag over Exact Online. Heb je meer issues? Dan worden dat aparte tickets.
Als een ticket meer dan 2 uur werk vraagt, maken we er een consultancyklus van (tegen ons standaardtarief) of verrekenen we het met een strippenkaart.
Moeten we iets doorzetten naar Exact Software? Wij blijven jouw contactpersoon.
Ga je een keertje over je limiet? Geen probleem, we rekenen niets extra’s. We kijken samen hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen of passen je niveau aan.
© 2025 Acconet, Inc.
Alle rechten voorbehouden.