Met FieldBuddy is de service organisatie van De Ridder nog beter in staat om haar klanten te bedienen

door | 23 sep 2016 | Acconet Online, Cover | 0 Reacties

De Ridder in Best is een verrassend handelsbedrijf in het hart van Brabant met de Benelux als werkgebied. Het bedrijf importeert hoogwaardige precisie metaalbewerkingsmachines voor de fijnmechanische metaalbranche en toeleveranciers aan de semiconductor industrie, stempel- en matrijsmakerijen en automotive. Ze onderscheidt zich in de markt door een goed georganiseerde service organisatie bestaande uit 35 medewerkers met 25 kundige en enthousiaste monteurs op de weg en drie planningscoördinatoren op kantoor. Zaak dus dat communicatie en planning met de monteurs goed op elkaar afgestemd wordt en gladjes verloopt!

Fieldbuddy

De Ridder werkte al met Exact software voor haar administratieve bedrijfsprocessen. Daarbovenop was er echter behoefte voor de service organisatie aan een flexibel en dynamisch plansysteem. “De keuze viel op FieldBuddy, een uitermate geschikt pakket dat door Acconet in korte tijd aangepast kon worden aan onze wensen”, aldus Jos van den Biggelaar. “Daarnaast gaf de deskundigheid en het inlevingsvermogen van de mensen van Acconet het vertrouwen dat wij het project gezamenlijk tot een goed einde zouden brengen. Wij gebruiken FieldBuddy nu een jaar in de praktijk en de verwachtingen zijn uitgekomen.”

Door het beantwoorden van slechts een paar vragen plant de planningscoördinator op kantoor de monteurs makkelijk in. De monteurs voeren onderweg alle gegevens van klant en machine in op de FieldBuddy app op hun tablet. Deze app is heel makkelijk te bedienen. Het is bovendien een hele intuïtieve app, wat betekent dat hij helemaal is aangepast aan de werkwijze van de monteurs. Zij moeten onderweg tenslotte hun werk kunnen doen. FieldBuddy helpt hen daarbij!

Meer weten over FieldBuddy?

Wij spreken graag de mogelijkheden met je door. Mail voor vragen naar cloudia@acconet.nl

‘Door Fieldbuddy loopt de communicatie en planning met de monteurs nu gladjes en is het helemaal op elkaar afgestemd!’

Jos van den Biggelaar

Service Manager, De Ridder

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Pin It on Pinterest

Share This